Thursday, December 13, 2007

အတၱပုံရိပ္
စာေရးသူရဲ႕Blogကိုလာၿပီး ဖတ္ၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြ ၊ အားေပးၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြ ၊ comment ေတြေပးခဲ့တဲ့ေလးစားအပ္သူေတြ ၊ အၾကံေပးခဲ့သူေတြ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။တတ္ႏိုင္သမွ်ေကာင္းဆံုးၿဖစ္ေအာင္ၾကိိဳးစားမွာပါ ။
လသားေလာက္သာရွိေသးတဲBloggerအသစ္တစ္ေယာက္ အေနနဲ႕ ၊ အားနည္းခ်က္ အမ်ားၾကီးရွိ ပါတယ္ ။ ဒါကိုသီးခံၿပီး အားေပးၾကသူမ်ားကိုေလးေလးစားစား ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။
စာေရးတတ္လို႔မဟုတ္ပါဘူး ၊ အေ၀ၾကီး ကိုေၿပးထြက္သြားတဲ့ သစၥာတရား ကိုၿပန္ယူႏိုင္တဲ့ ေနရာ မွာ ၊ ကၽြန္ေတာ္ ဟာ သဲတမႈံ စာေလာက္ ပဲၿဖစ္ပါေစ ၊ပါမယ္ ဆိုတဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္ နဲ႔ ဒီBlogကိုေရးတာပါ ။
ဟုတ္ပါတယ္ ၊ ယိုင္နဲ႔ေနတဲ့ သစၥာခံအိမ္ကိုၿပန္ၿပီးၿပဳၿပင္တည္ေဆာက္ဖို႔လက္ေတြလိုေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ လက္ေတြမက်န္ခဲ့ခ်င္ပါဘူး ၊ သဲတစ္ပြင့္ ပဲေကာက္ရ ေကာက္ရ ၊ အုတ္တစ္ခ်ပ္ပဲ သယ္ရပါေစ ကၽြန္ေတာ္ လိုက္ခ်င္လို႔ပါ ။
ကၽြန္ေတာ္ နားလည္သလိုေၿပာပါရေစ ၊ သစၥာအလင္းကြယ္ေပ်ာက္ၿခင္း ဟာ ၊ တစ္ၿခားေသာအလင္းေရာင္ ကြယ္ေပ်ာက္ၿခင္းထက္ ၊ အဆေပါင္း မႏိုင္းေသာေအာင္လူ ၊နဲ႕ (31)ဘံုကို အကန္းဘ၀ ကိုတြန္းပို႔ပါလိမ့္မယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အစြမ္းရွိသေလာက္သစၥာအလင္းေရာင္ကို ၊ကြယ္ မသြားဖို႔ၾကိဳးစား ရပါလိမ့္မယ္ ။ ၿပိဳ က်လုနီးပါ းၿဖစ္ေနတဲ့ သစၥာစံအိမ္ ကို ၊ၿပန္ေဆာက္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ပါလာခဲ့တာပါ ။
ေတာ္လြန္း၊ တတ္လြန္း လို႔မဟုတ္ပါ ။ ကၽြန္ေတာ္ အားလံုး ဆီက အၿမဲတမ္းသင္ယူေနတဲ့လူလို႔………၀န္ခံရင္း ..။

1 comment:

Anonymous said...

ခုလို ဘေလာဘ္မ်ိဳး ေရးတာ တစ္ျခား ဘေလာဘ္ေတြထက္ အမ်ားၾကီးတန္ဖိုးရွိပါတယ္
ခုမွ ဖတ္ရလို႔ ေနာက္က်လိုက္တာ
က်မလဲ သစၥာေလးပါးကို ျမင္နိုင္ေအာင္ၾကိဳးစားေနသူ
တစ္ေယာက္ပါ။ အျမဲတမ္းအားေပးေနမွာ ျဖစ္တဲ႔အတြက္ မ်ားမ်ားေရးပါေနာ္